torstai 3. toukokuuta 2018

Pienen pieni kosmetiikkasaalis

Moi!
Hups, vähän aikaa vierähtänyt! Mutta jälleen linjoilla :)

Käväsin viimme viikolla vähän shoppailemassa Seinäjoen uudessa Hehkussa. Mukava kun tänne tulee lisää vaihtoehtoja ja uusia brändejä. Piti käydä vaan kattelees, mut shoppailuksihan se meni. Kävin myös Citymarketin puolella kattelees vähä mitä sieltä löytyys.
Tässä siis saalista :)
Osaa olen ehtinyt kokeilla, niistä pieni arvio tähän mennessä.

 Korresin yön-ylinaamio/yövoide. Vaikutti mielenkiintoiselta, nyt pari kertaa jo käyttänyt. On vaan hiukan vahvasti hajustettu, siitä ainut miinus.

 L'Occitanen suihkusaippua/öljy. Aivan ihana tuoksu, jätti ihon tosi pehmeeksi.

 Ecotoolsin siveltimien pesupyyhkeet, joita siis käytetään vain jos tarvitsee pikapesun, muuten muista pestä siveltimesi säännöllisesti! :) Esimerkiksi tuolla beautyblenderin solid saippualla, jonka myös ostin.

 Vähä huulimeikkejä, Lumenen väritön huultenrajauskynä, Maybellinen matta huulipuna ja Palladion matta nestemäinen huulipuna. Alla swatchit.
 Alin Maybellinen sävyssä 955 Craving coral, keskellä Lumene sävyssä 6 ja 
ylin Palladio sävyssä Jacquard.

 Ihan extempore päätin ostaa Lily Lolon mineraalimeikki(voiteen)puuterin. Aattelin että se voisi olla kiva, kevyesti peittävä kesäksi. Oon nyt kerran kokeillut ja hmm, pitää kokeilla lisää :D Lisäksi levittämiseen Ecotoolsin kabuki. Oon muuten sävyssä porcelain, katotaa onko kesällä liian vaalee..

 Sitten ah, täältä saa elfiä! Oon kuullu niin paljon tästä. Ostin silmänalusten kiinnityspuuterin ja korostuspuuterin sävyssä Blush gems. Kiinnityspuuteri kirkasti kyllä mukavasti ja on todella hienojakoista. Toivottavasti korostuspuuteri ei oo liian tulla mulle. Alla swatch.

 Uus merkki mulle: Olivia Klein. Mielenkiinnolla kokeilen kyllä esim merkin ihonhoitotuotteitakin, mutta nyt ostin naamion. Ei ollut lainkaan sitä mitä odotin, ihan hyvällä tapaa. Ensinnäkin väri oli todella haalean harmaa, kasvoilla melkein läpikuultava. Jätti kyllä ihon todella pehmeäksi.

 Lily Lolon sivellin. Oon kauan metsästänyt sopivaa sivellintä alaluomelle (pencil brush), tämä oli ok, vois olla vieläkin pehmeämpi ja taipuisampi
 Sit muutama näyte :D Ihana myyjä laittoi vähän runsaalla kädellä näytteitä, ja mähän tykkään :D

Seuraavat Citymarketista
 Uus, vähän isompi meikkipussukka. On ihanan vihreempi luonnossa.

 Catricelta vaalennustipat. Mulle on tullu Betteboksista (tai Livboksista) vähän liian tumma Lumenen cc-voide, nii aattelin josko tää vähän vaalentais sitä. 

 Catricelta nestemäiset metalliluomivärit. Aluksi olin kaupassa et njääh, ei sovi mun raskaille, rasvoittuville luomille, mutku swatchasin ja annoin kuivua niin eihän se meinannu lähteä! 
Ostin heti kaks :D
 Alla sävy 010 California Creamin' ja yllä 020 Champagne Shower.

 Essenceltä Volume stylist lash extension maskara. Oon kuullu hyvää tästä.

 Essenceltä Glow to go illuminating kiinnityssuihke. Ok suihke, mutta tulee hiukan sellasia isompia piskoja. Katotaan miltä näyttää naamalla.

 Rimmelin ink me leimatussi. Että mua harmittaa! En hokannu et niitä oli erilaisia, olisin halunnu tähden mut huomasin vasta kotona ku kokeilin et tuliki puolikuuta. Katotaa haenko sen tähden.. :D
Postaushan ei ole siis todellakaan sponsoroitu :D
Kuvanlaatu ja valaistus on mitä on, oli vähän pilvinen kuvauspäivä.

Mut siinä shoppailut, oliko teidän mielestä kiinnostava? Ootteko te kuinka shoppaillu? :)

syrämmellä,
Heidi

Seuraa mua Bloglovin' ja Instagram

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kesälenssu ja kukkia

Hei kaikki rakkaat lukijat! Taas tulee tälläinen randomipostaus. Iski sitten kesälenssu tällä viikolla. Ärsyttävää kun säät tarjoaa k...