lauantai 3. maaliskuuta 2018

Jokapäiväinen meikkipussukkani

Tänään kurkistetaan mun meikkipussiin.

Tässähän ei siis todellakaan ole mun kaikki meikit :D Vaan sellaisia mitä käytän pikameikkiin tai sellaiseen normipäivämeikkiin.
Koko mun meikkikokoelmasta voin kyllä tehdä jutun, jos haluatte.
 Ja kokeilin järkkärillä kuvata näitä, älkää kovin pahasti morkakko :D En oo muokannu kuvia, ehkä olis tarvinnu :D

 

 Ekana mun peitevoiteet: Maybellinen Instant Anti-Age, Maybellinen Fit Me ja Viva la Divan Concealer. 
Anti-Agen vaalein sävy olikin liian tumma mun silmänalusille, joten käytän sitä esim. näppyjen peittämiseen. Fit me:tä ja VLD:tä käytän aikalailla vuorotellen.
Kaikki on mun makuun hyviä peitevoiteita, suosikki ehkä Fit me.

 L'Orealin Paradise Extatic-ripsiväri ja SuperLiner-eyeliner, Essencen colour intensifying-silmämeikinpohjustaja, IsaDoran ruskea Inliner kajal, MaxFactorin ruskea kohl pencil ja Maybellinen musta Masterdrama khol liner.
Silmämeikinpohjustajaa käytän yleensä vaan kun teen kunnon silmämeikin. Päivittäin käytän peitevoidetta mun luomille peittämään punaisuuden yms. Ripsiväri ok, vähän suttaa silmien alle, ei voita Maybellinen LashSensationalia.

 Catricen Prime and Fine-puuteri, näytekoko Smashboxin Primerizer, Goshin Contour'n Strobe Kit ja Colourpopin Super Shock Cheek.
Vaikka oon käyttäny Primerizeria vasta kerran, nii oli tosihyvä! Contourpaletista käytän oikeestaan vain alaoikeeta, mut se on just hyvä sävy. CPn korostus, öö voiko sanoo puuteri, kuitekin aaahhh niiiin ihana!

 IsaDoran väritön Browshapinggel, Nyxin värillinen kulmamascara ja Micro Brow pencil kahdessa sävyssä.
Kulmamascara on nopeassa meikissä ja sitten kun jaksan kynällä täyttää kulmat, niin kynä ja väritön geeli. Sävyjä on siksi kaksi, koska kun hiusteni juuri oli punaisempi niin käytin Brunettea ja nyt kun se on tummempi niin käytän Espressoa.

 Ja lopuksi tarvikkeet: ripsientaivuttaja, pinsetit, teroitin ja Cailapin viistopäinen suti.

Rakastan meikkausta ja tälläytymistä, ja seuraan aktiivisesti monia kauneusyoutubettajia ja blogeja. Valitettavasti en viitsi päivittäin laittaa kunnon tällinkiä, vaan yleensä se koostuu peitevoiteesta, ripsiväristä ja kulmaväristä.
Monia juttuja, liittyen meikkeihin ja meikkaamiseen, on suunnitelmissa vielä ;)

syrämmellä,
Heidi


Seuraa mua Bloglovin' ja Instagram.

2 kommenttia:

  1. Toi Fit Me on kyllä hyvä! Hintalaatusuhde tosi kohdillaan :-)

    http://www.lily.fi/blogit/janita-johanna/home#comments

    VastaaPoista

Kesälenssu ja kukkia

Hei kaikki rakkaat lukijat! Taas tulee tälläinen randomipostaus. Iski sitten kesälenssu tällä viikolla. Ärsyttävää kun säät tarjoaa k...